Brezplačni MP dogodek - »Razvij svojo idejo v donosen posel!«
Sklop predavanj Razvij svojo idejo v donosen posel je del turneje Lastno podjetje? Zakaj pa ne! in namenjen vsem, ki razmišljate o realizaciji svoje poslovne ideje, pa ne veste, kako se je lotiti. S pomočjo zgodb, nasvetov in izkušenj uspešnih mladih podjetnikov, vam bodo pomagali pri premagovanju vstopnih ovir v podjetništvo. Z njihovo pomočjo vam bodo pokazali, da se da uspeti.
Največji zaviralec razvoja podjetniških idej je odlašanje.
- “Ne vem, če je moja ideja dobra.”
- “Nimam dovolj denarja za začetek posla.”
- “Trenutno ni primerno obdobje v mojem življenju.”
- “Konkurenca na trgu je velika, ne verjamem, da mi bo uspelo,”
je nekaj izgovorov, zakaj se posameznik ne loti razvoja ideje.
Takšno razmišljanje je napačno!
Evalvacija poslovne ideje je danes lažja kot kadarkoli! Nikoli v zgodovini človeštva še ni bilo bolj primernega obdobja za razvoj podjetniške ideje kot danes! S pomočjo množičnega financiranja in ostalih sodobnih oblik financiranja podjetij je za mala podjetja na voljo več denarja kot kadarkoli! Konkurenca je velika, vendar pa sta tudi potrošnja in možnosti prodaje večja kot kadarkoli!
Danes je primeren trenutek, da napravite morda največji korak v svojem življenju in se lotite razvoja svoje podjetniške ideje. Kot se je svoje ideje pred tremi leti lotil Rok Starič, takrat 28 letnik, ki se je odločil, da bo svoj hobi, pridelavo arašidovega masla, poskušal pretvoriti v posel.
Tudi Rok si je pred pričetkom svoje podjetniške poti zastavil nekaj zgoraj omenjenih vprašanj. “Arašidovo maslo v Sloveniji? Kdo bo to kupil? Kako bom maslo prodajal, verjetno prek pošte težko? Stroški za stroje so visoki, kje bom dobil denar? Konkurenca, ki je prisotna v vseh trgovskih verigah in ima ogromne oglaševalske proračune, me bo pojedla za zajtrk!”
Danes, dobri dve leti kasneje, Rok s prodajo arašidovega masla ustvarja zavidljivo številko evrov prihodkov na leto, svoje produkte prodaja v eni izmed največjih trgovskih verig v Sloveniji, svoje poslovanje pa je razširil tudi na bližnje države. Rok’s arašidovo maslo je postala odlična blagovna znamka, ki ji utemeljitev daje odličen produkt izdelan iz 100 odstotno naravnih materialov.
Kako mu je uspelo?
Rok je julija 2017 zagnal svojo Kickstarter kampanjo, v kateri je zbral skoraj 6 tisoč dolarjev, kar je bilo ravno dovolj za nakup opreme za proizvodnjo. Poleg tega se je kampanja izkazala kot odlična analiza trga: Rok je s pomočjo kampanje analiziral potrebe po arašidovem maslu na trgu in temu prilagodil svojo ponudbo.
Gre torej za zelo zanimivo zgodbo, ki jo je vredno slišati iz prve roke. Svojo zgodbo, ki jo bo delil z vami, je razdelil v tri faze:
- od ideje do začetka njene realizacije,
- pričetek Kickstarter kampanje in začetek proizvodnje,
- faza rasti podjetja.
Na predavanje ste vabljeni vsi, ki:
- bi radi črpali motivacijo za razvoj ideje iz Rokove odlične zgodbe,
- imate idejo, pa ne veste, kako se je lotiti,
- že delate na svoji ideji pa potrebujete napotke za hitrejši napredek.
Predavanje bo potekalo v naslednjem formatu:
16:00 - 16:45 | Rokovo arašidovo maslo: moja zgodba od začetka do danes |
16:45 - 17:15 | Pogovor z Rokom o njegovih prvih korakih in načrtih za prihodnost |
17:15 - 17:30 | Čas za vprašanja publike |
17:30 - 18:00 | Čas za druženje v prijetnem ambientu CIPa, prisoten bo tudi Rok |
Udeležba je brezplačna.
Dodatne informacije in prijave
Vir: www.podjetniski-portal.si