Vabilo: Kako se pravilno lotiti sejemskega nastopa?
Na število obiskovalcev na sejmu ne moremo vplivati, lahko pa vplivamo na to, koga želimo na stojnici. Prav bi bilo, da se na sejmu pogovarjamo z obiskovalci, ki jih naš produkt ali storitev dejansko zanima in komer bomo po končanem sejmu lahko zaključili posel.
Sejemski nastop je marketinška aktivnost, ki ni poceni in najmanj, kar pričakujemo od aktivnosti, kamor vlagamo denar je, da se investicija povrne. Če se pri pripravi na sejemski nastop zalotite, da razmišljate le o stenah, mizi, stolih in pultu ter logotipu, kot edini komunikaciji, se lahko poslovite od prihodkov iz naslova sejemskega nastopa.
Po delavnici boste spoznali, da do zdaj sploh niste vedeli, kaj sejemski nastop je.
Vsebina delavnice:
- Zakaj je logotip, kot edina komunikacija na stojnici, praviloma napačen pristop k načrtovanju sejma?
- Komunikacijska strategija oz. kaj v resnici prodajamo?
- Pravilo sejemske komunikacije.
- Kaj nam pove sejemska statistika?
- Kako pripraviti ustrezen sejemski proračun?
- Nakup ali najem?
- Tehnične zahteve sejmišč.
- Všečen vs. slab design.
Delavnica bo potekala v četrtek, 20. septembra med 13.00 in 15.00, v prostorih coworking skupnosti Kovačnica (Župančičeva ulica 22, Kranj).
Več informacij in prijava sta na voljo tukaj.