TANGRAM
Vsebina projekta temelji na promocija turistične blagovne znamke (ADRION) s poudarkom na inovativnem sistemu upravljanja, kjer bodo v turistično ponudbo vključeni tudi parki in mestni vrtovi, kot dodana vrednost obstoječemu turizmu. Gre za to, da se v turistično ponudbo doda manjša območja, ki imajo turistični potencial. Cilj projekta je mednarodni turistični produkt TANGRAM ROUTE, torej zemljevid, ki bo na jadransko-jonskem območju povezal parke in vrtove in jih promoviral kot del turistične ponudbe območja.
Glavne aktivnosti, ki bodo izvedene v času trajanja projekta:
- Vzpostavitev TANGRAM mednarodne mreže sodelovanja
- Izdelava Benchmaking strategije
- Skupni akcijski načrt
- Pilotni projekti za spodbujanje vključevanja parkov in vrtov v turistično ponudbo z inovativnim sistemom upravljanja, ki temelji na sodelovanju med deležniki
Poleg tega bo za turistično ponudbo, v okviru projekta TANGRAM (pilotni parki in vrtovi), zakupljen tudi prostor v turistični aplikaciji NEXTO.
Partnerji:
- Občina Monza (IT)
- DELTA 2000 Consortium Company (IT)
- Regijska razvojna agencija severne Primorske d.o.o. Nova Gorica (SI)
- BSC, Poslovno podporni center, d.o.o., Kranj (SI)
- Združenje za ohranjanje narave in okolja ter trajnostni razvoj Argonauta (HR)
- Razvojna agencija Evia (EL)
- Proactive (RS)
- Regijska agencija za socio-ekonomski razvoj, Banat (RS)
- Turistična skupnost Banja Luka (BH)
- Univerza v Vlori “Ismail Qemali” (AL)
Spletna stran projekta: tangram.adrioninterreg.eu